03 oktober 2007

Ståpäls


Största planet i världen AIRBUS A380 provlandade i Los Angeles och New York i måndags. I morse visade det sig vara Cincinnatis tur.

Var tror ni jag var?

Just precis, jag släppte av maken på flygplatsen och här kommer den....wwrrooooooom rakt över huvudet på mig. Vilket As till maskin. Jag fick gåshud. Snygg är den och inredningen är urfin....det har jag sett i en dokumentär tidigare i år.


Airbus A380 tar 835 passagerare!!!


Jag har sett en Airbus A380 livs levande plåt....det är grejer det!!!!


3 kommentarer:

Annika sa...

835 passagerare...herreminje!! Och en sådan ska man kanske upp i...Jag förstår att det var MÄKTIGT när den flög in.

Anonym sa...

Ja jeez. Lilla planet! Kan ju gå vilse i det.

Anonym sa...

Ja, det måste verkligen varit något speciellt.Ja, flygmaskiner kan även de vara vackra :-)
Kra och ha en go helg /Ann M