21 februari 2008

jätteduktig

idag känner jag mig duktig. Har inte proppat i mig en massa skit och så har jag fått gjort allt på min to-do-lista. Nu ska jag till gymet ett par timmar och sen ska jag lata mig och det är jag ett proffs på. Jag vet precis hur man ska ligga i soffan på bästa sätt och vinkla fjärrkontrollen...kanske jag trycker i mig lite popcorn också...ni vet sådanadär
95%-fat-free-äckliga som smakar papper. Men dom är bättre än inga popcorn alls. Förra veckan var jag och såg filmen JUNO. Egentligen ville jag inte alls se den eftersom jag tyckte trailern såg urtöntig ut men jag offrade mig för vänninan och hennes yngsta och det är inget jag ångrar nu. Gå och se den den är BRA.

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag undrar varför en del fat free-produkter smakar så äckligt...eller ingenting alls...trist är det. Kram L