21 mars 2008

hej hopp Fredag

Fattade liksom inte att maken skulle vara ledig idag. Så nu hoppar jag över gymet och så sticker vi till IKEA. Han har inte varit där ännu. Tvåan jobbar hela dagen, Fyran är på gymet och ska väl vara där massor av timmar, trean ligger fortfarande i sängen och kommer att vara där i flera timmar till. Jag har pratat med ettan i telefon...han var på jobbet och så har jag pratat med far och han satt hemma och löste sudoko. mor är på väg till slovenien för att hålla semester. Ja, då vet jag ar alla är och gör så då kan jag åka till IKEA

2 kommentarer:

Geddfish sa...

GLAD PÅSK!!! önskar vi här vid Vänerns strand där det blåser svinkallt. Kram! G

Lisa sa...

Hur går det med köttbullsätandet på IKEA? *fnitter fnitter*

Nu är påsken snart slut förutom att kidsen har lov hela veckan lång. som vuxen undrar man ju varför...för lärarnas skull eller...?

C Y A!

Kramis Liselott