06 februari 2009

My blogg is...... fantabulous

Nu på morgonen stoltserar med en award jag fått av asfaltsmamman



Ska lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan och sedan nominera 5 st som jag vill ge utmärkelsen till.




1. Min man och mina barn kan jag absolut inte vara utan och vill inte vara utan.




2. på andra plats DOGGARNA ......ett måste




......fast ibland så skulle jag nog gärna byta doggisrana mot ett anteckningsblock.......




3. mitt anteckningsblock och en bra blyertspenna.




4. Datorn




5. Böcker Böcker Böcker


jag nominerar

3 kommentarer:

SweFlo sa...

Tack, det var jättesnällt! Ha en bra dag!

Monika sa...

Vad glad jag blev:)Mäkta stolt också måste jag erkänna, du är en riktig pärla gumman!Ha en underbar helg, kram

aussiekicki sa...

Åh en får tacka! Ska sätta tänderna i detta så snart jag har ett bredband hemma. Eller jag ska kanske försöka från min nya iPhone!? Kram!!