03 april 2010

Jag fick ett VUB Major....bilderna har inget med inlägget att göra

(En Magnolia, inte min tyvärr)

HAN kommer hem med en ny gräsklippare. HAN monterar ihop och laddar. HAN kollar oljan och HAN..........................

(gula krukor vid ytterdörren)
TORKAR AV OLJESTICKAN MED HENNES ALLDELES NYA TRÄDGÅRDSHANDSKAR som ligger bra till hands.

(Den gamla stolen har blivit målad )
HON får ett VUB. HAN tycker hon är löjlig.
(vi kör de svenska färgerna i vår)
Utöver det så är det vårigt som fanken. 27 grader får en människa på bra humör ganska snabbt även en hormonell sådan.








4 kommentarer:

Kerstin sa...

Ojoj, jag förstår dig. Jag är rädd om trädgårdshandskarna jag med. Hoppas han har lärt sig nu. ;)
Men vilken temperatur ni har. Här är det några stackars plusgrader och snön ligger fortfarande djup. Men våren kommern. ;)
Ha det gott.

Sus sa...

Å magnolia!
Vi har ett pyttelitet träd i parken jag går förbi varje morgon..men det ser ut som det inte överlevt den svenska vargavintern...=(

shirley´s Blogg sa...

helt underbart hela 27 grader??? men vi har allt lite fint här hemma i Sverige också..

Men Nika ! säg mig kunde ni inte hitta ett hus gjort utav glas??? Jag dör ni har ju hur mycket fönster som helst ju...

Ser de framför mig .. börja putsa på måndag morgon och söndag em lagom färdig för att ställa sig laga söndagsmiddag.. PUH.....

men snyggt är det allt..

lite bilder på middagen vill vi allt se... hihihihi


många goa kramar från oss här..

Anonym sa...

Älskade flicka. VUB har inte med hormoner att göra. Sluta ursäkta Dig. Du har rätt att vara arg. Kram på Dig.