13 januari 2011

weird diet........vrickad diet

Igår fastnade jag framför tvn och satt fast där tills klockan var halv två på natten. Vad tittade jag på som var så fascinerande? Jo, Jag var uppslukad i ett program som heter......My secret...någonting.  My secret någonting handlade om människor med annorlunda vanor. Bland annat kan nämnas en tjej som bara var tvungen att äta tvättmedel sju gånger om dagen en annan var en tjej som bara måste äta skum gummi stoppningen i sina soffor.
Och jag som trodde jag hade problem för att djävulen en och annan gång flyger i mig och jag styr kosan mot Mc D och frossar i en sausage,egg and cheese bagel och en STOOOOR diet Cola.

Last night I got stuck in front of the tv watching a TLC show about people eating weird things. One girl just HAD to eat laundy detergent 7 times a day. She said It made her feel calm and clean inside. Another girl could not stop eating the filling in her livingroom couches. It did make her sick but she could not stop. This show kept me up to 2 am.
Now I don't feel so bad when I once in a while get possesed by the McD devil and stuff myself with a "delish" sausage egg and cheese bagel and down it with a large diet coke.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Ojdå, käka tvättmedel och stoppningen i soffan....? Mc Donalds verkar helt plötsligt vara det nyttigaste matstället. :)

Husbilen Credo sa...

Hoppsan "keka myror kittla dödsskönt i kistan" hi hi hi ... Men tvättmedel och soffstoppning hujedamig. EN Macedonka är helt i sin ordning då.