17 maj 2012

jag ska fan visa er, era små sabla smurfar

På en vecka så har jag insett att jag måste sova mer...hur nu det ska gå till...och att jag måste banta. häromdagen kom en andraklass smurf fram till mig under lunchrasten och klappade mg på magen och undrade " har du en bebis därinne". Jamen, så fet är jag väl inte? Två dagar senare så kom en liten föstaklass smurf-elev fram till mig och undrade " är du jätte trött" Jag gick in på toa och kollade påsarna under ögonen. neej, dom var fanimej inte värre än någon timme innan. Vad är det med ungar nuförtiden, kan inte en klimakterie kärring få vara ifred för en endaste sekund.

2 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Barn, förstår du, dom står i centrum nuförtiden och någon respekt för "äldre" finns inte.
Barn får skriva och säga det som kommer från hjärtat. Det hade aldrig jag fått eller vågat.
Äsch, är det så?
Kanske.
Ha en bra dag. Kram♥

RackarTuss sa...

Hej - försökte kommentera håromdagen, tror ditt mailkonto är hackat för jag fick ett mail från dig som du inte lär har sänt....